Vremea la:
azi /      maine /
Curs:
EURO: 4,3529       USD: 3,2831
 
Login primari
 
Am uitat parola
 
 
Top raspunsuri
1.  Cluj Napoca
  48,12% (115/239)
2.  Buzau
  90,57% (48/53)
3.  Piatra Neamt
  75,00% (33/44)
4.  Gherla
  100,00% (31/31)
5.  Dej
  95,00% (19/20)
6.  Iasi
  80,95% (17/21)
7.  Bacau
  43,33% (13/30)
8.  Craiova
  50,00% (9/18)
9.  Tecuci
  100,00% (7/7)
10.  Pitesti
  87,50% (7/8)
 
Top raspunsuri general
Toata lista
Top sesizari

Detalii sesizare


Sesizare pentru primaria Cluj Napoca, judetul Cluj

Postata de: Autorul si-a declinat identitatea
La data: 11 Martie 2010
Tip: Reclamatie
Cod: 39464
< Inapoi la sesizari
Printeaza aceasta sesizare!
Trimite unui prieten

Animalele, tratate cu rea atentie

Sunt o mare iubitoare de "patrupede" cum le numiti d-voastra si as vrea sa sesisez faptul ca in ultimii ani le acordati acestora o "importanta" deosebita in sensul rau. Incercam sa copiem occidentul in multe privinte, dar nu vedem ca acolo prietenul cel mai bun al omului nu are interdictie aproape peste tot in lumea oamenilor. Ati gasit o gramada de legi impotriva lor, dar nimic in favoarea lor sau mai bine spus a proprietarilor. Pe site-ul primariei gasim doua locuri "de plimbat cainii" in cartierul Marasti: unul este plin de copii de cele mai multe ori, iar al doilea este un munte de gunoaie in imediata apropiere a caii ferate. Sau poate nu stiu eu ce inseamna loc de plimbat cainii. Daca va referiti la plimbare in lesa, asta pot sa fac si in jurul blocului cand vreau eu. Printre atatea legi dupa care n-au voie sa latre, n-au voie in parcuri, trebuie botnita, lopatica si altele, n-au voie in mijloace de transport in comun... se va gasi vreodata o "lege" care sa ingradeasca o palma de teren si pentru neagreatele patrupede, dar care pentru stapanii lor pot insemna cel putin cat un copil.
La o privire de ansamblu, Clujul pare un oras hotarat sa starpeasca aceste animale, dar nu si cainii vagabonzi. Cum puteti pretinde de la mine sa adun cu lopatica daca dupa ce plec eu, in acel loc isi fac nevoile alti 5 caini vagabonzi?





71 vizualizari
+ SHARE   


Raspunsul primarului

18 Martie 2010

HCL nr.575/27.12.2001 stabileste locurile pentru plimbarea cainilor cu stapan in fiecare cartier al municipiului Cluj Napoca. In locurile de plimbare a  cainilor au fost amplasate tablite privind destinatia locatiei. Pentru pastrarea curateniei la locurile de plimbare a cainilor si a traseelor pana la acestea, s-a stabilit ca insotitorul cainelui sa aiba asupra lui manusi si pungi pentru colectarea deseurilor. La nivelul primariei se cauta noi amplasamente unde sa fie  amenajate  locuri de plimbat cainii  cu stapan.     


Documente atasate raspunsului


Comentarii facute la aceasta sesizare

13 Martie 2010, andreea maia
sunt de acord cu d-voastra,asa e,noi suntem cu totul discriminati.vreau sa reamintesc ca pe malul somesului pe langa gardul parcului gasesti rahat de om,acoperit frumos cu servetel folosit,pampersuri aruncate(pline cu rahat) iar in apa vis-a-vis de frumoasa plaja sta un les de caine....si tot noi primim amenzi.VREAU SA MAI REAMINTESC PRIMARIEI CA SI NOI FACEM PARTE DIN CETATENII ORASALUI,NOI PROPRIETARII DE ANIMALE.insa cainii strazii saracii e vai de ei,mai bine pe strada decat in adaposturi in care se mananca intre ei,ca de-ar fi vreun adapost calumea nu ar fi probleme

14 Martie 2010, clujean
D-na draga, daca eu arunc pe strada un chistoc dumneata fac la fel ? Doar asa ca dupa tine mai arunca si altii? Cam asa ceva faci si dumneata cu lopatica si ceilalti caini vagabonzi .... daca unul manca un c.c.t dumneata manci trei!!! felicitari !!! se vede incultura, aroganta si prostia unora doar postand tot felul de aberatii pe acest site!!! daca nu ai chef sa strangi dupa jigodia ta , atunci nu il mai scoate la aer!!!! sa isi faca treburile la matale in casa !! si nu strange nici de acolo!!! multi prosti sunt in tara asta!! de aceea merge asa bine!!!

15 Martie 2010, cosmin
\"Pretentia \" de a strange dejectiile cainelui ar trebui sa fie de fapt bunul simt al proprietarului . Sunt de acord ca cei de la primarie nu au habar de ce inseamna cresterea cainilor si din cauza asta sunt si hot. consiliului local asa cum sunt (medievale ) , dar asta e alta poveste .Asta nu inseamna ca proprietarul nu trebuie sa stranga dupa caine .

16 Martie 2010, monica pintea
Ideea nu era ca proprietarul nu trebuie sa stranga. Ideea este ca proprietarul strange absolut degeaba daca in urma lui ramane mizerie la fel de mare ca si cum n-ar fi strans. Iar dupa cainii vagabonzi, nici sa vreau n-as putea strange. Adica primaria emite legi si pretentii, dar ea nu-si face datoria.

16 Martie 2010, matei marcel
Evident domnul \"clujean\"care arunca chistoace si mananca c.c.t., n-a inteles nimic. Problema se pune altfel. Daca tocmai cel care arunca chistocul poate pretinde celorlalti sa n-o faca. Adica primaria care nu aduna cainii de pe strazi si care nu face curatenie, poate sa ne pretinda noua altceva? Bineinteles ca a strange e problema de bun simt, dar a pretinde de la altii ceva ce tu nu vrei sa faci... e altceva.

16 Martie 2010, paula
Daca eu voi arunca in gunoi chistocul, poate voi da un exemplu altora si vor face ca mine, dar daca voi aduna dejectiile cainelui meu, cu siguranta nu va fi un exemplu pentru cainii vagabonzi si acestia nu vor face la fel.

17 Martie 2010, clujean
se pare ca nu m-am facut inteles! am dat un simplu exemplu cu chistocul! nici macar nu sunt fumator! .... paula draga, cum poti avea pretentia de la un caine vagabond sa isi stranga dejectiile? cainele dumitale asa procedeaza? ma indoiesc! \'daca a murit capra mea las` sa moara si a vecunului\' -cam asa ganditi!! prea multa cultura si prea mult bun simt in tara asta.....

18 Martie 2010, paula
Da domnule, nu numai ca nu v-ati facut inteles, dar nici n-ati inteles nimic. Important e ca va umpleti timpul. Faptul ca eu mi-am scris numele, iar d-voastra nu, nu va da dreptul sa ma tutuiti. Problema care se discuta aici este faptul ca primaria nu aduna cainii de pe strazi si nici nu face curatenie. Mai bine de atat nu va pot explica, asa ca n-aveti decat sa-i dati inainte cu caprele si chistoacele si pofta buna in continuare.

21 Martie 2010, andreea maia
\"clujean\" nu a inteles nimic!eu ca proprietar de caine adun dupa mine....daca asta va macina....era vb de ceilalti cetateni care desi nu au caine arunca tot felul pe jos,asa cum am dat exemple mai sus,mult mai urate decat chistocul si restu.se vede clar ca faceti parte din categoria oamenilor fara gandire,altfel a-ti gandii de 2 ori inainte sa scoate-ti pe gura asemenea tampenii.si mai lasati-ne cum bun simtul ca vem destul dar il folosim numai la cine merita

21 Martie 2010, andreea maia
ideea \"clijeanule\" era ca noi strangem dupa animelele noastre pt ca asa n-i se pare normal si frumos,numai ca sunt altii care arunca mizerii si isi fac treburile in locurile publice...si pe aia nu-i opreste nimeni pe strada,ei nu primesc amenzi,dar daca te vede la lesa cu cainele te opreste si tot iti gaseste ceva.poate de data asta ai inteles.si sunt convinsa ca faci parte din categoria \"comunistilor\" care trag tara inapoi

21 Martie 2010, andreea maia
a,era sa uit(din cauza ca am bun simt) \"clujeanule\" reciteste-ti comentariul si o sa vezi care-i jigodia din toata povestea asta.se vede din cuvintele tale,poate tu cel care ar trebui sa fii un exemplu, ca exact asta nu esti

22 Martie 2010, monica
Am amintit in sesizarea mea de un loc destinat plimbarii cainilor in Marasti, unde este plin de gunoaie. Domnul primar imi sugereaza sa fac eu curatenie? Mi-ar trebui doua camioane sa car de acolo muntii de gunoaie. Sau o sa-mi plimb \"jigodia\" printre cioburi de sticla si alte resturi... sau mai bine direct pe calea ferata care-i la doi metri si scapa Clujul de o grija. Cica se cauta noi amplasamente... cu siguranta asta va dura ani de zile, dar ca sa nascoceasca o lege prin care se interzice cainilor sa respire, nu le-ar trebui decat o zi. Sau bineinteles mai exista varianta in care locuind in Marasti sa-mi plimb cainele in orice alt cartier. Multumesc domnului primar pentru raspunsul plin de bunavointa si total pe langa subiect.

24 Martie 2010, gavrila
Da, locul de plimbare il puteti curata voi proprietarii de caini, ar fi un gest frumos, cu care v-ati putea lauda si ar putea aparea si in presa locala ca un efort notabil a proprietarilor de animale!!!Astfel ati da peste nas Primariei ca voi stiti sa fiti buni cetateni ai urbei!!!

24 Martie 2010, monica
Asta ar putea fi valabil si pentru voi NEiubitorii de caini, ca sunteti mult mai multi, infinit mai multi decat noi. Sa curatati tot orasul mai putin locurile de plimbat cainii... \"ar fi un gest frumos, cu care v-ati putea lauda si ar putea aparea si in presa locala ca un efort notabil al clujenilor neiubitori de animale!!! Astfel ati da peste nas Primariei ca voi stiti sa fiti buni cetateni ai urbei!!!\" Si astfel Clujul ar deveni cel mai curat loc de pe planeta daca v-ati uni eforturile... atat de multi sunteti. Se spune ca sunteti si buni la suflet cei care nu iubiti anumalele, domnule clujean gavrila.

25 Martie 2010, gavrila
Sunt foarte curios ce solutie dati voi la flagelul cainilor vagabonzi care musca oamenii din ce in ce mai des. Adaposturi? Se inmultesc de vor umple oricate adaposturi ai construi. Atentie banii pentru adaposturi nu ar trebui utilizati pentru OAMENII fara adapost? Nu e omul mai important decat animalul??????

25 Martie 2010, paula
Nu te certa cu un prost. Te va bate cu experienta lui.

25 Martie 2010, monica
E clar cat de atent ati citit. Este atat de important pentru d-voastra sa va certati si sa va contraziceti, incat ati uitat ca asta era si una din problemele ridicate de mine. Dar cum spuneati chiar d-voastra ca multi prosti sunt in tara asta, va incadrati perfect in peisaj daca nu stiti ca animalele sterilizate, castrate, nu se pot inmulti. In plus, nu e de datoria mea sa gasesc solutii. Sunt altii care iau salar pentru asta. Dumneata cu ce te ocupi de la o pensie la alta? Citesti problemele oamenilor si iti dai cu parerea? Mai bine ti-ai lua un catel si l-ai duce la plimbare in timpul ala :))))

25 Martie 2010, gavrila
Doamna pai nu ai citit atent, nu as putea sa imi iau catel, unde mi-as putea plimba catelul? Nu gasesti loc civilizat pentru plimbatul animalelor!!! Numai gunoaie, rusine Primariei. Se observa de la un an la altul cresterea numarului de caini vagabonzi, asa cum cresc numarul oamenilor muscati de ei. Prea putini caini sunt sterilizati! Ei nu se inmultesc dar musca si fac mizerie! Nu incurajez comertul cu caini, deci mai bine continui sa plimb si sa am grija de copii.

02 Mai 2010, iulian
Degeaba va chinuiti cu incuiatii astia de mosnegi.Ei o tin pe a lor chiar daca le arati negru pe alb.Daca ar fi dupa ei ar fi bine sa fie omorati toti cainii de pe strazi,poate chiar si toti adolescentii astia care se drogheaza si fac probleme.Ei se plictisesc in casa si nu au e cine se lua...



Adauga un comentariu
Nume si prenume  
Email  
Comentariu  
Introduceti rezultatul (antispam):    1 + 7
Atentie! Trebuie sa aveti activate cookie-urile in browser pentru ca sistemul antispam sa functioneze corect.
   


 
Informatii din Cluj

Get Adobe Flash player


Get Adobe Flash player

 
Cauta sesizari
Sesizari din judetul:
 
 
Cauta dupa cuvantul:
 
Cauta sesizarea cu codul:
 
 
Cei mai activi primari din ultimele 7 zile
Radu Moisin (PDL, primar interimar) Radu Moisin (PDL, primar interimar)
Cluj Napoca
(70 raspunsuri
)
Gheorghe Stefan (PD-L) Gheorghe Stefan (PD-L)
Piatra Neamt
(49 raspunsuri
)
Costan Morar (PSD) Costan Morar (PSD)
Dej
(21 raspunsuri
)
Constantin Octavian Boscodeala (PSD) Constantin Octavian Boscodeala (PSD)
Buzau
(16 raspunsuri
)
Gheorghe Nichita (PSD) Gheorghe Nichita (PSD)
Iasi
(14 raspunsuri
)
Ilie Bolojan (PNL) Ilie Bolojan (PNL)
Oradea
(12 raspunsuri
)
Ovidiu Ionel Dragan (PDL) Ovidiu Ionel Dragan (PDL)
Gherla
(10 raspunsuri
)
Gheorghe Coriolan Ciuhandu (PNTCD) Gheorghe Coriolan Ciuhandu (PNTCD)
Timisoara
(7 raspunsuri
)
Romeo Stavarache (PNL) Romeo Stavarache (PNL)
Bacau
(5 raspunsuri
)
Tudor Pendiuc (PSD) Tudor Pendiuc (PSD)
Pitesti
(5 raspunsuri
)
 
Primarii partenere
 
 
 
 
Copyright © 2012 DomnulePrimar.ro
Web Design - Direct Design